tisdag 26 januari 2010

Tråkigt kaos blev roligt kaos

Den här dagen började verkligen inte bra! Saga var helt förtvivlad och vägrade gå till dagis. Hon ville bara vara med mig. Jaha, DET slutade med att båda barnen följde med mig till jobbet och satte stopp för allt jag hade planerat idag. Vi fick ge oss vid lunch. Jossan lackade ur i bilen på väg hem och när hon lugnade ner sig somnade hon med overall på i sin säng medan jag stekte pannkakor. Sakta blev det lugnare hemma men det vände när Sagas kompis J kom hit. Nu far de omkring med prinsessklänningar och leker nåt vilt....superhjältar eller nåt. ;o) Nu är det iaf GLADA skrik och tjut, det värmer ett mammahjärta.

Sa jag att jag längtar efter våren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!