fredag 27 mars 2009

Näven i bordet!

Nä, nu får det baske mig vara nog!! Nu vill jag ha sol och värme, jag vill vara i trädgården och gräva, jag vill sitta ute och fika i solskenet och jag vill vara FRISK!!


Snön fullkomligt sprutar ner utanför fönstret (eller den sprutar åt sidan eftersom det blåser så förskräckligt). Min granne berättade igår att de hade fått fåglar i en av holkarna. Tror jag det, de stackarna vill väl inte heller vara ute i det här vädret! Nåja, nu blir ju bara värmen ÄNNU mer välkomnad när den väl kommer....

Annars är det fredag idag och jag hoppas på en lugn helg hemma. Nästa vecka har jag planerat att vi ska vara friska allihop så det så! Snart börjar alla födelsedagar vilket innebär planering och storbak. Det skjuter jag på ett tag till... ;o)

Ha det gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!