torsdag 19 mars 2009

Torsdag kväll

Barnen och Fredrik har fortfarande feber och jag är på gång  MEN, vi trotsar allt och åker till Göteborg i alla fall. Vi är så välkomna SÅ och det känns skönt. Det ska bli helt fantastiskt skönt att få komma iväg. Vi har gått här hemma sedan oktober så miljöombyte är precis vad vi behöver nu!

Annars så är våren på framfart! Tulpanerna börjar komma upp och jag har preparerat med blodmjöl. Nu får det inte regna under helgen när vi inte är hemma för då har jag väl inga tulpaner kvar på söndag. Är extremt sugen på att gå ut i trädgården och klippa buskar och rensa lite men det får allt vänta till nästa vecka åtminstone. Hoppas det fina vädret håller i sig...

Innan jag slutar vill jag skicka en kram till Hjärnkanslern, dagens info var upprörande! Annars....ha en trevlig helg hör ni, det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!