söndag 8 april 2012

Glad påsk!

Det borde jag väl i alla fall önska mina läsare även om det kom lite i senaste laget.

Barnen för 5 år sedan
Det var inte så konstigt att jag inte hade någon ork för efter tre besök på vårdcentralen och ett på akuten så visade det sig att jag har en lunginflammation + ett el flera brutna/spruckna revben. Nu har jag äntligen fått rätt medicin och så fort hostan ger med sig så kanske revbenen kan läka också... Lite synd på påsken eftersom vi skulle ha varit i Göteborg och firat påsk + Jossan som fyllde 6 år i fredags. Det får bli nästa helg istället (hoppas jag).

4 kommentarer:

  1. Hoppas du mår lite bättre nu. inget roligt att vara sjuk i påsktider. Krya på dig. Gnälla får man och behöver man!En livsnödvändighet ibland. Kram. Åsa

    SvaraRadera
  2. Stackare! Fy vad hemskt... Håller tummar och tår att du snart är på benen igen och att den där solen tittar fram igen så du får lite mer ork.

    Krya på dig kramar/ Anna

    SvaraRadera
  3. Men din stackare! Hoppas du mår bättre nu och att medicinen kickar in snabbt. Tråkigt med påsken, men du - det kommer fler! Var rädd om dig nu, vila och försök ha det så skönt du kan. Kramar från Hanna

    SvaraRadera
  4. Finfina påskkärringar! Och du, krya på dig!

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!