fredag 9 januari 2009

Jobbet

Där var jag en snabbis i morse. Jag kände att jag ville träffa några innan jag börjar jobba igen. Det är skönt att slippa berätta allt för alla, nu får jag hjälp med det. Jag berättar "gärna" HUR men helst inte ATT.  Har varit i lägenheten idag också. Vi hade semmelpremiär, jag SKULLE köpa några goda smörgåsar till oss men så stod de där...

Jag är lite nervös för morgondagen eftersom dödsannonsen kommer att stå i tidningen. Då kommer ALLA att veta.... Annars ska vi ta en paus i helgen har vi sagt och det ska bli skönt att få ägna sig åt familjen igen. I morgon ska vi dansa ut julen nere i centrum, som varje år och på söndag ska vi fira min kära kusin Mia som fyller 40 år!

Trevlig helg på er, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!