måndag 26 januari 2009

Måndag

Idag har barnen varit på dagis, de kommer snart hem. Hoppas de har haft en toppendag! :o) Själv är jag fortfarande sjuk. Var till VC idag där man tog snabbsänka men läkaren var inte nöjd så jag ska tillbaka i morgon igen för att se om den är på väg upp eller ner. Mig kvittar det, bara jag slipper min huvudvärk snart!! 

Kvällen blir väl lugn (eller ja, så lugn man kan förvänta sig med två dagisspeedade tjejer). Har börjat längta till sommaren (ditt fel Lisa!) med sol och värme. Och vet ni förresten! I morse när jag tittade i min rabatt så har det faktiskt börjat komma upp liiiiite grönt bland vårlökarna. :o) Snart dags att börja bläddra i perennboken jag fick i julklapp!

Nu kommer barnen och Fredrik :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!