lördag 10 januari 2009

Julgransplundring

Det har vi haft idag. Både i centrum och hemma. Tror att barnen uppskattade den i centrum mer eftersom det var dans runt granen + gottepåse utdelad av självaste tomten där. ;o) Nu är julen iaf borta för den här gången eller nästan får jag väl säga för jag brukar alltid hitta nån liten vilsen tomte i nåt hörn efter ett tag.

Idag har vi även fått hem min favoritfåtölj från mamma och pappa. Pappa gjorde den som gesällprov så den har hängt med ett tag. Den står numer i vårt kontor som en mysfåtölj att kura ihop sig och läsa i.

Annars mår jag sådär. Humöret pendlar väldigt och jag har inget tålamod what so ever. Det är väl som det ska förmodar jag, om en och en halv timme så är det 2 veckor sedan kära pappa somnade in. Ofattbart. Saga berättade förresten på förmiddagen att hon hade "vinkat till mormor och morfar genom badrumsfönstret och sedan åkte de upp till himlen igen". Ja, vad säger man...

Idag var dödsannonsen i tidningen och den blev så fin! Precis som vi ville ha den!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!