torsdag 19 februari 2009

Torsdag

Nu var det ett tag sen....har inte mått bra och gör det inte fortfarande. Är nere i en rejäl svacka igen men det är ju sånt som måste gås igenom har jag förstått. Barnen är friska och på dagis iaf.

Dopet vi skull på i helgen har blivit inställt för farmor har fått bältros och mår inte så bra. Trist men det blir ju senare istället... Nu får det bli en lugn helg hemma istället. Kanske fixa lite hemma om det finns krafter till det...

Idag är jag även avundsjuk! Har precis varit inne och läst min systerdotter Lisas blogg. Hon och hennes sambo backpackar och är just nu i Laos, på väg  mot Kambodja. Och jag fryser....

Men, snart är våren här också!! Jag får påminna mig om detta så kanske det känns bättre! :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!