måndag 9 juli 2012

Semester...

Ojojoj, det var ett bra tag sedan jag uppdaterade men efter Kretaresan så tog jag visst bloggsemester också. Har hunnit jobba två veckor och gått på semester igen efter det. Är inne på min andra semestervecka och har det helt underbart. Vi slappar bara än så länge för att riktigt komma i semesterläge.

För att återgå till Kreta så var resan helt fantastisk. Barnen var så taggade inför resan och allt gick kanon! Superfint hotell med jättefin lägenhet, kunde inte ha blivit bättre på barnens första charterresa. Nu undrar vi bara hur vi ska kunna slå detta nästa gång... ;o)


Den här semestern står det flera saker på agendan, t ex Skara sommarland, Göteborg och mitt smultronställe i Småland. Vi får se om vi har lust med något mer...prio ett är att ta det lugnt!

Nu ska jag försöka läsa ikapp lite!

4 kommentarer:

  1. Sååå härligt det ser ut! Jag har precis avverkat min första semesterdag och njuter för fulla muggar trots regnet - men jag hade absolut inte tackat nej till lite solsken.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni haft det bra, det ser helt underbart ut. Njut av restem av sommmaren! Även här är prio ett att ta det så lugnt det bara går. Hittills går det alldeles utmärkt! :) Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka! Så gött att ni haft det så bra på er resa. Ser fantastiskt skönt ut. Det är liksom nåt annat att åka bort, man kan inte göra så mycket mer än att bara vara.

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du gör helt rätt i att ta semester från bloggens värld med.
    Jag jobbar lite ännu men tar snart en semestertripp till skåne med delar av familjen. De stora grabbarna har sommarjobb och får vara hemma och sköta hundar, katter och hus.
    Vattna lite hoppas jag att de gör med.
    Allt bra. Ha det bäst ;) Åsa

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!