onsdag 12 november 2014

Att göra skäl för namnet

Ja, dessa novemberkaktusar gör verkligen skäl för sitt namn. Den högra var min mammas så jag vet inte hur gammal den egentligen är. Jag har inte vågat göra något åt den eftersom jag är rädd att ta död på den men i år ska jag nog sköta om den lite....den behöver garanterat ny jord! Nån som har några tips?



Häromdagen fyndade jag julkortspyssel på RUSTA så jag och tjejerna satte genast igång att skapa när de kom hem från skolan. Lagom pyssel som går att avbryta när det behövs! Vem vet...i år kanske vi faktiskt kommer att skicka korten i tid. ;o)


Idag är jag tacksam över

  • att det snart är jul
  • att min familj står ut med mig 
  • att vi snart ska tapetsera sovrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!