söndag 9 november 2014

Trädgårdsdag med gott slut


Idag sken solen när pappan i huset hade blivit firad så jag njöt av förmiddagen i trädgården. Städade köksträdgården och plockade in de sista fågelbaden. Vindruvorna fick sig ett klipp också, det brukar jag annars komma på runt jul sådär. Vissa växter i trädgården vill inte riktigt ge sig utan klamrar sig fast vid den sista värmen, trots att det har varit snö och frost. Här är ett exempel på envishet:


Snart ska vi ut och äta för att fira pappan lite mer. Det är ju alltid trevligt! Jag önskar jag kunde ringa min pappa men jag får nöja mig med att tända ett ljus för honom...

Saknar dig...
Idag är jag tacksam över
  • min familj
  • min trädgård
  • att min yngsta och hennes kompis gjorde en kladdkaka för att fira pappan
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!