onsdag 27 maj 2009

Halv storm

Japp, det har det varit hela dagen. Jag har insett en sak. Det man gör framför barnen när de är små får hänga med i mååååååånga år framöver! För ett par år sedan när det blåste ute så skrålade jag alltid en gammal slagdänga(?): Håhåjaja, håhåjaja, hör vad det blåser i "träa" ida´....osv  osv. Nu kräver Saga alltid så fort träden rör sig en smula att jag ska sjunga den...vilken tid på dygnet som helst. Hehe, inser nu att vi faktiskt sjunger väldigt mycket, jag och barnen iaf. Man kan ju faktiskt sjunga fram vad man vill, det blir ju lite roligare då. ;o)

Idag lunchade jag och några kollegor i Abborreberg. Det var trevligt, vi passade på att bjuda med vår blivande kollega som börjar på måndag. Hon verkar hemskt trevlig så det blir nog bra! :o)

Urk, vilket ointressant inlägg, men jag har visst inte nåt spännande att berätta. NU ska jag surfa bilar. Hej svejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!