måndag 4 maj 2009

Lugnet lägger sig...

Nu har allt lugnat ner sig. Alla födelsedagar är fyllda, alla kalas kalasade och dansuppvisning dansad! :o) Vi hade ju fest för våra vänner och vår familj i lördags. Folkets hus blev befolkat av stort och smått och alla åt och hade trevligt (tror jag). Örongodis hela kvällen av Trubadur-Anders, tack för det! Själv hade jag mycket trevligt och är himla glad över att alla ville komma och vara med oss. Ett stort TACK alla ni för alla fina presenter och blommor. Jag ska njuta av varenda stund av planterande, konsertbesök, vindrickande, ätande och massage el liknande!!!

Igår hade Saga dansavslutning. TIgerkläder hade jagats och sytts och stolta föräldrar och farföräldrar satt och tittade på en liiiiiiiiiiten, liten randig flicka som tillsammans med ca 10 andra små tjejer stolt framförde vad de hade lärt sig under terminen. Efteråt firade vi med glass på Halvars! :o)

I morgon ska jag till Billbäcks med min kära syster Lena. Hon är också en trädgårdstok fast en mycket bättre sådan än jag. Det ska inhandlas en hel del...bl a Rhododendron, björnbär, blåbär, hallon och lite till. :o) Ska passa på att fråga om odlinglådan Fredrik ska bygga också. Vi vet inte riktigt hur vi ska göra med botten eftersom vi ska ha den i växthuset. Återkommer om besöket!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!