måndag 18 maj 2009

Premiär x 2!

Idag var det en lycklig tjej som slog upp sina blå. Saga började simskolan idag, en intensivkurs på två veckor! Hon tyckte att det skulle bli såååå spännande och det tyckte faktiskt jag också. ;o) Idag fick hela familjen följa med eftersom jag inte riktigt visste hur det skulle gå för Saga men det verkar gå som smort så i morgon blir det bara jag, Saga och Josefine. Saga har lärt sig bensparkar och armtag men mest övat på bensparkarna idag. Det är tre väldigt pedagogiska och bra tjejer som har hand om dessa ivriga 5-åringar, jag ser verkligen fram emot resultatet nästa vecka! :o)

I lördags var vi på besök i Finspång minsann. Första gången vi är i deras badhus men inte sista. Det var verkligen kanonbra! Jag åkte för övrigt vattenrutschbana för första gången i mitt liv. Det är en bedrift i sig att ha väntat så länge, eller hur?

Annars har vi hållit på i trädgården, hejat på schlagerartister och firat storasyster som fyller år på självaste norska nationaldagen! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!