onsdag 6 maj 2009

Resultatet

Det blev allt lite handlat igår när jag och schwester var på Billbäcks och fröjdades. Hallon, björnbär (taggfria), amerikanska blåbär, rabarber, en klematis (summer snow) och lite marktäckare till rabatten fick följa med hem i bilen. Lyckades få ner hallonen och rabarberna i jorden igår kväll men resten står fortfarande och väntar tillsammans med de båda rhododendron jag köpte på Plantagen när jag åkte hem från jobbet idag. Fick ju presentkort där också i lördags. Köpte även en del fröer som jag och barnen ska plantera, bl a Galiameloner. Det ska bli spännande! :o)

Annars räknar jag kallt med en dag hemma i morgon. Saga är inte på topp om man säger så. Trött, gråtmild och genomförkyld är hon min stora lilla tjej.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!