onsdag 7 december 2011

Trädgårdsrunda

Idag har barnen studiedag så jag kunde ta en trädgårdsrunda i dagsljus. Dagen till ära tittade solen fram också. *gillar*

Något matt stjärnflocka


Lavendel i solen

Höstaster på väg att slå ut

Japansk lykta

Första julrosen som är ordentligt utslagen. HURRA!

Stackars liten...helt fel årstid

Smultronen ser faktiskt lite bleka ut...

Min fina ljung som jag planterade i höstas

Ringblomman lyser som solen vid pallkragarna

Min murgröna verkar trivas här

Färsk ved på tork

Fina oxbär!

Vår bock Getus Kvistus undrar nog var snön är

4 kommentarer:

  1. Hehehe... Getus Kvistus:-) Det är sånt som jag går igång på!

    Tack för din rara kommentar idag, vissa dagar blir man extra glad för en. Idag var just en sådan dag hos mig!
    Ha en fin kväll, kramen H.

    SvaraRadera
  2. Vilka bilder du tar!! Otroligt fina!
    TUSEN tack för din kommentar! Den värmde gott i hjärtat!!! KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Oj så många fina växter såhär i december.

    Jag saknar att kunna gå ut i dagsljus för att fota nu vid denna tid.

    Hejhej!

    SvaraRadera
  4. Du kommer ju att kunna plocka in en egen blosterbukett på julafton om det fortsätter så här!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!