söndag 11 december 2011

Tredje advent

Hej på er!
Tack för fina kommentarer, jag blir jätteglad när ni skriver! :o)

Den här helgen har varit lugn och ändå har jag knappt haft tid med mig själv. Yngsta dottern har haft en kompis över natt och den äldsta har varit på lussefirande och kalas. Dock lyckades jag lura ut alla på förmiddagen när solen sken så underbart. Passade på att ta en fotorunda igen. Det är kul men nu skulle det faktiskt vara roligt att få fota lite snömotiv!



Visst har astilben en härlig färg nu??

En söt lite knopp på en näva hittade jag


Rester från mysiga grillningar

Hmm, den var snyggare i somras med lite grönt omkring sig

Syrénknopp!

Så vacker!

Ha en fortsatt trevlig tredje adventskväll!

1 kommentar:

  1. U nas też śnieg nie pada ;-), a ogródek jest trochę smutny. Pozdrawiam

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!