torsdag 15 mars 2012

Ett rasande tempo

Oj, vad dagarna springer iväg nu! Jag hinner inte med hälften av det jag vill och bör. När kvällen kommer är jag helt slut och orkar inte vare sig läsa eller skriva blogg.

I fredags var jag i alla fall på Rum&Trädgård med syster yster. Det var trevligt men alldeles för lite trädgård för min smak. Det roligaste var bloggträffen som gulliga Hillevi hade ordnat. Det var supertrevligt och roligt att träffa er bloggare som var där!

Resten av helgen hade vi besök av sambons föräldrar, på måndagen var det "prova på intrument"-kväll på skolan för Saga och igår var det ridning. Ikväll ska jag softa.....efter att jag har städat, tvättat och lagat mat! ;o)

I morgon är det fredag igen, kram på er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!