söndag 18 mars 2012

Häromdagen hörde en fd arbetskamrat av sig till mig och sa att en av hans nuvarande kollegor behövde lite hjälp med sin trädgård. Gaaaaaah!, hojtade jag glatt och tog mod till mig och ringde. Igår var jag där och ja...jag har faktiskt fått mitt allra första uppdrag! Det känns sjukt roligt, nästan lite overkligt faktiskt!


Tack Anna för att du fick mig att se uppåt/utåt!  

I morse vaknade jag med en grym hosta men jag ignorerar sånt för idag ska jag jobba (hihi), fixa fina vårkrukor, tvätta mm.


Ha en bra söndag hörni!


Kram

5 kommentarer:

  1. Men ååååh så kul, stort grattis! Lyckliga dem som får hjälp av dig! Här är det mulet och grått men det stuntar jag i, här ska också fixas och donas i trädgården hela dagen. Äntligen börjar utomhussäsongen och snart är huset bara en sovplats... ;) Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Wow vad häftigt! Grattis!

    SvaraRadera
  3. Det är bara att köra på! Grattis till ditt första uppdrag.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Du är bäst! Undrar hur snett det kan bli med generna. Jag kan knappt hålla en fredskalla vid liv och du.. Du är ju värsta proffset. Lite orättvist kan jag tycka :)

    SvaraRadera
  5. Men gumman! Vad rooooligt! Största grattiskramen kommer häääär!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!