söndag 15 januari 2012

Blandad helg

Hej på er

Så var helgen till ända, alldeles för fort om ni frågar mig. Vi har haft en bra helg. Igår var vi i Finspång och badade. Båda tjejerna överraskade oss med att våga hoppa från trean. Riktigt modigt! Idag har Josefine äntligen fått provrida. Det föll lilla damen i smaken men vi får väl se om hon hinner ändra sig till nästa vecka. På eftermiddagen när vi var och fikade hos kompisar blev hon sjuk. Nu ligger hon i min säng, febrig och ynklig. :o(

Nu ska jag läsa ikapp helgens bloggar.

Taget med mobilen

2 kommentarer:

  1. Jag håller både tummar och tår att du inte också ramlar dit! Vi funderar också på om inte Matilda ska få börja rida, men det är ju så dyrt! :/ Vi får se efter sommaren om hur vi gör... ;)

    Krya på kramar/ Anna

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med en liten ridtur. Hoppas att hon får blodad tand för det :)

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!