måndag 23 januari 2012

Väntar och väntar

Nu borde snart mina fröer komma med posten. Missförstå mig inte, det är hur kul som helst att det äntligen har blivit vinter men det gör ju inget att det får bli lite vår inomhus i alla fall. Helgen har varit underbar med skridskoåkning båda dagarna och bastu i går kväll.

Idag känner jag stor tacksamhet. Jag är tacksam att jag och min familj bor i ett land där det är fred. I ett land där vi kan leva utan att vara ständigt rädda. Där vi inte behöver bli överraskade av ondska. En ondska som tar delar av din familj ifrån dig för alltid. Idag fick jag höra om ondskan. Den kom mig närmare än den gjort någon gång innan och jag är tacksam över att bo där jag gör!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!