måndag 9 januari 2012

Redo för plugg!

Idag har jag jobbat första dagen på tre veckor. Kan säga att det var jobbigt att gå upp i morse... dessutom fick jag ju börja vänja in mig på jobbkaffet igen, det tar ett tag. ;o) När jag kollade min mailbox så hade det efterlängtade mailet kommit, kurserna jag sökt på Trädgårdsakademien är öppnade för mig nu så det är bara att köra igång. Tjohoo! Men först ska jag läsa bloggar, dricka te och kurera min begynnande förkylning.

Ha en fortsatt trevlig kväll, mina vänner.

1 kommentar:

  1. Grattis! Vilken dröm att få läsa det man är intresserad av! Du måste lova att dela med dig av smarta tips och råd här framöver. :) Fint du har fått det på bloggen.

    Kraaaam/ Anna

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!