onsdag 25 januari 2012

Längtan efter vår

Så här såg det ut hos oss ungefär vid den här tiden förra året. Då var det en mer desperat längtan efter våren. I år känner jag inte riktigt så men visst ska det bli skönt med varmare dagar och blommande rabatter...
Jag försöker att njuta av nuet och just nu är det perfekt att vara ute och åka skridskor, grilla korv, åka pulka mm. Snart ska jag börja så fröer också, bara de kommer snart! Idag ska jag köpa nya tulpaner att njuta av. Ha en underbar onsdag!

Kram


1 kommentar:

  1. Vilka söta små prinsessor du har! Och vad mycket snöööö! Här ligger det ett lätt puder över marken men inte mer än så. Klart du ska göra en odlingslimpa! Du kommer att förvånas över hur enkelt det är och hur det förändrar ditt sätt att odla. Fråga bara mig om det är något du undrar över... Jag ska hjälpa dig igenom det, looovar. :)

    Kram vännen/ Anna

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!