tisdag 31 januari 2012

Lite av varje

Hej på er
Jag är inne i en tråkperiod, därav avsaknaden av inlägg. Jag läser alla bloggar jag följer men orkar inte skriva själv. Idag tänkte jag ändå göra ett försök! Att jag känner mig tråkig betyder inte att vi inget gör här hemma:
 
Jag har äntligen börjat så!

Jag har börjat träna! Urskönt är det.

Vi har njutit av att vintern har kommit till stan.

Hela familjen har åkt en massa skridskor...
...och tycker det är hur kul som helst!

Vid närmare eftertanke så kanske jag inte är så tråkig, det händer ju faktiskt en hel del... Jag får nog ta och rycka upp mig! ;o)

3 kommentarer:

  1. Du hittar ju på hur mycket roligheter som helst! Men ibland så går det upp och så går det ner och så går det upp :-) Humöret menar jag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Känner definitivt igen mig... Man liksom har ingen lust. Och det måste ju få vara helt okej. Det är inte direkt så att man sitter å rullar tummarna dagarna i ända.

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Man kan ju inte vara på topp jämt. Och föresten så der det som sagt ut som ni har gjort en hel del, härliga bilder! Och vad skönt att du är igång med träningen, man blir liksom en helt annan människa efter ett pass.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!