onsdag 1 februari 2012

Nya böcker!

Tjoho, igår kom mina böcker jag beställde förra veckan. Tre stycken var tyvärr slut men dessa tre ska jag njuta av! :o)


Fick lite energi efter mitt inlägg igår och bakade långpannebröd. De blev så mumsiga så idag ska jag göra en sats till fast med rivna morötter i. Smaskens!

Tränade gjorde jag ju igår också. Ett riktigt roligt pass var det. Det är så skönt att ha kommit igång igen, har inte tränat regelbundet sedan innan Saga föddes så det är verkligen på tiden! ;o)

 I morse när jag lämnade tjejerna på skola/dagis såg jag att en dagisavdelning hade gjort isfigurer som de sedan hängt upp på ett snöre utanför entrén. Jättefina var de med kottar, kastanjer, fjädrar, pärlor och lite annat smått och gott i. Jag ska nog förbereda så att tjejerna och jag kan göra det ikväll efter ridningen. Ha en underbar dag!


2 kommentarer:

  1. Vad trist att det känns lite jobbigt just nu. Efter resan vände allt för mig så det kanske helt enkelt är så att du också behöver göra något annat ett tag? För att bryta mönster och känna att man har roliga saker att se fram emot själv också. Inte bara leva för barnen... :)

    Kram gumman/ Anna

    SvaraRadera
  2. Hejsvejs

    Å va kul med lite nya böcker, de ger en energi..
    Sen ett litet tips till kvällens pyssel.. Ta fina typ mandelmusslor´s formar o i med vatten o ett litet snöre, frys o sen kan man hänga upp den som en mobil ute. Jättevackert, ser ut som en kristallkrona.. Kan ju t om hänga ett litet värmeljus i mitten kanske..
    Kram på dej / Marie

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!