måndag 27 februari 2012

Helgen är VÅR!

Helgen har varit fantastisk! Riktig vår i dagarna två. Hann med en hel del i trädgården och inne faktiskt.
  • Mina två äppleträd är beskurna
  • Rabatterna är nerklippta (men ej rensade, det törs jag inte)
  • Jag har skolat om tomater och gurka 
  • Jag har börjat plantera om och ta sticklar från pelargonerna
Iiih, vårtecken!
Vackert pensionerad vallmo(?)rest
Så här skönt var det på balkongen igår
Igår eftermiddag var hela familjen iväg och spelade bowling. Det gick väl sådär måste jag erkänna. Hamnade inte klotet i rännan så fick jag skruv åt fel håll och träffade möjligtvis 2 käglor. Nåja, huvudsaken är att man har roligt. ;o)   

Idag är det kallt igen men nu har man ju ändå fått en föraning av det härliga som komma skall. Ha en fortsatt underbar måndag, gott folk!

Kramar

1 kommentar:

  1. Det låter som ni hade en riktigt skön helg och vilken underbar bild på din fina lilla tjej! Kram Hanna

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!