fredag 11 maj 2012

Fredag!


När jag klev ur bilen här hemma för ett tag sen så anföll den mig...fredagen...och våren. Tjoho, äntligen fredag! I helgen ska vi ha besök, jag ska plantera ut mina tomater, gurkor och meloner i växthuset, vi ska plantera våra nyinköpta syrénplantor, jag ska fortsätta rensa rabatterna, jag ska....åååååååh, vad jag vill göra en massa saker!! :o) Men först....måste jag städa! Suck.

Önskar er en trevlig helg med denna något suddiga bild på en av mina rhododendronknoppar.




5 kommentarer:

  1. Men strunt i städningen. Det kommer en mörk vinter sen igen. Ut och njut!
    Ha det bra i trädgården i helgen.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  2. Ja, hurra för att det är fredag!
    Hoppas att du får en njutbar helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Härligt med rhododendronknoppar - såg ett gäng som redan slagit ut när jag gick från jobbet igår.

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  4. Ja städa är inte prio ett här hemma utan nu är det ute projekt som gäller
    Jag älskar att pyssla med egna projekt
    Torkvindan har jag längtat länge efter att få göra men nu står den där och väntar på vackert väder o att få snyggare maranläggning runt sig förstås

    Kram Helene

    SvaraRadera
  5. Känner verkligen igen mig - vill göra allt och drar igång en massa projekt och hinner typ hälften :-) Men så länge det är roligt så... ;-)

    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!