måndag 14 maj 2012

Vilken helg!

Fast det var en helt vanlig helg så känns det som om jag har hunnit med hur mycket som helst. Kanske för att det har varit en så bra balans mellan alla måsten och alla viljor...

Jag har högtryckstvättat våra inte så nya sjöstensplattor på framsidan...det tog så lång tid att jag har träningsvärk i armen idag, haha. Jag har också, med lite hjälp av Jossan, städat insidan av växthuset och planterat melon-, tomat- och  gurkplantorna. Vi sådde luktärtorna också, hoppsan, jag hade visst sju olika sorter... Krattat, rensat, planerat, flanerat och framför allt NJUTIT har jag också gjort!

I lördags natt hade Jossan en kompis hos sig så på kvällen blev det filmmys i biorummet med lördagsgodis.

Inser också att jag inte har tagit ett endaste kort, jag är verkligen dålig på att komma ihåg kameran! Nåja, nu ska jag ut i trädgården igen, det blåser storm här så vi får väl se om det blir regn också.

Ha det bäst!

Idag är jag tacksam för min trädgård!

3 kommentarer:

  1. Ja, visst är man tacksam som har all denna härlighet precis utanför dörren! Låter som en riktigt fin helg ni hade. :) Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Ja, ni med trädgård utanför dörren är verkligen lyckligt lottade. Själv måste jag cykla ett tag för att nå min lilla täppa - fast jag känner mig tacksam för den trots att den ligger en bit från min ytterdörr.

    Ha en skön tisdag!

    SvaraRadera
  3. Det låter som en härlig helg! Här är det härligt i dag. Solsken i kombination med värmne - inte alls dumt :) Tusen tack för örttipsen!!!

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!