måndag 7 maj 2012

Kalas och magsjuka

Som tur var så blev Sagas efterlängtade kalas på ridskolan av. Enligt Fredrik så sken hon som en sol hela tiden. De fick pyssla med hästarna, rida vanligt och barbacka, köra häst och vagn, grilla korv och äta tårta. Riktigt bra ordnat, tack för det Skogslotten!


Själv var jag hemma och pysslade om sjuklingen. Hann också med att fixa lite vid mitt nya planteringsbord som Fredrik fixade till mig i höstas. Det är gjort av en marmorskiva (ett gammalt marmorbord) och putsade lecablock. Jag satte upp ett armeringsnät på väggen som jag kan hänga upp verkltyg mm på. Passade på att fläta in lite kvistar också som jag såg i en annan blogg (kommer tyvärr inte ihåg vem det var nu). Har inte städat runt det ännu men snart kommer det att vara så fint, så fint!




Vad ska jag göra idag månntro, förutom att ta hand om sjuklingen förstås...kanske börja städa ur växthuset? Det börjar bli mer än dags för det nu! Ha en underbar måndag, solen skiner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en hälsning, det är mycket uppskattat!